Tordsag.

Ganska säkert att jag fått en överdos i kärlek, längtar efter pussungen min om han så bara är i köket! :-*
Och jag är utan tvekan den lyckligaste människan på planeten! Om man plussar ihop känslan man har när man är nykär med en miljon ungefär, plus lite till. Typ nåt sånt.
Han hade ritat en bild med sin hand och skrivit i handen "Älskar dig Micaela!! / Din Nisse. PUSS" Så att jag ska kunna lägga min hand på teckningen när han inte är här, så jag kan hålla han i handen även när han är borta.
HUR underbart underbar är han om man får fråga!? I LOVE him!!!
Kär. kär. kär. kär. kär. kär. Så jävla kär!!! <3

Förövrigt så såg jag och Nils film igår, vi såg The Curious Case Of Benjamin Button. Jag var lite skeptisk till den innan vi slog igång den. Men när 2 tim och 45 min hade gått så var jag väldigt nöjd över att jag sett den,
Det var en rätt annorlunda film, men jävligt bra. Den som inte sett den borde se den.
Tänk att leva sitt liv baklänges men samtidigt inte. Så hemskt.
Ja hur som helst, se den ni som inte sett den!





Älskar dig Nils!! :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0