Tisdag.

Somnade kl 18 igår kväll, sov till 21 när Nils kom hem. Trodde att det skulle vara omöjligt att somna om när jag skeulle lägga mig. Men det gick faktiskt jätet bra.
Även fast jag hade sovit tusen timmar ingefär så var jag extrem trött när jag vaknade! Hur funkar det?
Nåja! Nu är jag pigg iaf!

Jag undrar verkligen vad jag ska fylla ut den här dagen med? Det finns ju ungeför en miljard saker att göra här hemma, men jag är INTE på städhumör.
Det är svin mycket tvätt och det är är dammigt, jag borde byta sängkläder, damsuga och skura. Men jag vill inte, för jag känner så hemskt lite för det. Inte nu iaf. Kanske senare under dagen.

Skulle ha haft gått en lång prommis med Lennart, men jag vet inte var vi ska gå. Alla vägar är ju så tråkiga här. Sen har jag ingen musik att lyssna på heller under tiden jag går. Och alla som är ute och går mycket förstår ju hur meningslöst det känns i själen att gå utan musik!
Ska ringa till Nils och fråga om han kanske kan springa på Classes och köpa ett par billiga lurar.
Eller ska jag gå in till stan idag med? Nä det var så tråkigt igår. Men det var rätt så skönt. Lagomt kallt och allt.

Nej jag har ingenting vettigt att skriva just nu förutom att Algot stör, han är och ska dra i grinssnöret hela tiden så att det smäller till.
Ska hämta vatten sprutan och ge han en egen leksak.


Älskar dig Nils! :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0