Sovande djur.

Nu ligger alla djur och sover så sött, utom Jakop. Han går lös på en pinne i buren. Nyss lät han som en gammal ringande telefon. Var han nu fått det ljudet ifrån?

Ska strax ringa upp Sanna. Hon vill ladda sin mobilej med 50 buck! Så jag ska hjälpa henne lite!
Sen ska jag tammeofasiken läsa min bok! Blir så arg för att jag aldrig får tid att läsa.
Jo jag kan faktiskt ha mycket att göra även fast jag är en nolife!!:) Sådeså!
Sen ska nog jag och Lennart gå ut och gå en promenad!:) Kanske in till stan igen, men då måste Nils skjutsa hem oss för jag pallar inte att gå tillbaka också!:p
Det är jag för lat för. Men vi får se, vi kanske tar en annan runda ist.









Jag älskar min prins
så fruktansvärt mycket!
Jag känner mig så kär
ibland att jag inte vet vad
jag ska ta mig till!:)
Han blir nog dagens lunch tror jag!






















Älskar dig Nils!:-*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0