Sova?

Nisse ligger brevid och sover, pratar i sömn och har sig. Ovanligt? Onej. Mer ovanligt om han är tyst en hel natt:)
Jag själv yrade faktisk natten till idag/igår, trodde att vi hade en till papegoja här i lägenheten. Var och letade den i sängen och frågade Nils var den andra fågeln var.
Jase, yrskalle! Man blir visst som man umgås i sömnen med verkar det som!:p

Vi har för övrigt beställt en ny soffa, den vi har nu ser ut som en påse bomull, den har inget överdrag och sen har katterna använt den som klösbräda. Vilket dom INTE får göra med den nya när den kommer.
Då du!

Ska kika efter lite inte allt för dyra möbler oxå, ett nytt soffbord, en ny bänk att ha under tvn, lite hyllor och nå skåp.
Inte jätte aktuellt just nu, men bra att kolla i tid så man har finfina nya saker när vi ska flytta in i huset!:)
Hittade ett soffbort på EM när vi var och beställde soffan, meen det var en aningens dyrt. Drygt 6000:- för ett litet bord, kändes lite väl orimligt. Men det var fint.

Ska sätta mig och kika runt lite på blocket och ser vad som erbjuds där! Sen ska jag sova!:)

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Sara V

Jasså du mikka du har också börjat med dina sömnyrningar.. skulle verkligen ha velat se när du sökte den andra fågeln :P sitter här och skrattar när jag läser det, hahaha så gulligt att ni kan lära av varandra..



men du.. vadå, ska ni flytta till hus.. när?var?.. när hände det? :)

2009-01-09 @ 11:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0