Söndag.

Vaknade kl sju av att det var hundra grader varmt, både jag och Nisse hade somnat på sängen med alla kläderna på och brinnade ljus stod kvar på bordet.
Farligt farligt, man får inte somna med ljus!!
Jag tänkte att det kanske är lika bra att stiga upp, då får jag mig upp imorgon bitti med Nils:) Dricka kaffe och vakna med The Voice!

Jag sitter och pillar på med bloggen, men jag har inte riktigt tålamod just nu med att göra allt jag vill göra. La in en besöks räkrare nyss. Och jag tror det nog får vara allt för nu.
Får fortsätta att göra mera sen, efter lite kaffe och lite frukost!:)


Gjorde en liten värdering på min blogg,
det var dock inte så mkt:p
 Men det var en kul liten grej:)


Vi såg ju filmen Taken igår, sjukt bra film! Jag rekomenderar den verkligen!
Hade tänkt att jag skulle sätta mig och kika efter en ny film att se nu ikväll, men det blir nog svårt att toppa den där!


Nåja, ska se vad jag hittar!

Nu ska det kokas kaffe! Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0