Skoter.

Imorgon vid 17 tiden ska vi åka till Kusmark och hämta hunden:) Jag kan ju erkänna att jag längtar tokarns mycket. Fick se en bild på han idag. OJ så söt!! Jag kommer att falla för han, I know it! :]

Jakop är en extremt bråkig fågel idag, han vägrar allt. Först ska han gå runt runt på buren så att han inte ska gå att plocka in, när vi fick ner han så fick han äta middag med oss, och han var ett stort fan av lax & potatis!:)
Sen tänkte vi att han skulle få sitta på trädet en stund, och då ska han ju självklart vägra komma ner från trädet. Bara för att vi hade brådis för att vi skulle hämta upp Jenny vid Edda, där hon var och skrev körkortsteorin. Vilket hon självklart klarade!:) Grattis till dig!:)
Men iaf, Nils flyttade trädet till buren så att han skulle kunna klättra över, och jo det gjorde han ju. Men då ska han återigen vägra att gå därifrån. Och vi skulle ju hinna duscha han innan vi åkte iväg. Efter många om och men så fick Nisse ner han, men då klättrar han fast på tröjan ocg vägrar släppa därifrån.
Det slutade med att Nils låg på golvet med Jakop på ryggen.
Vem av dom är det som bestämmer kan man ju undra!:p Hehe.
Jakop = Surkråka!
Men jag gillar honom ändå!

När vi kom till Ostvik så var det skoter dags! Nisse har lånat en skoter från Tidy. En Lynx X Trim 800 R. Vilket inte säger mig så mycket men den var galen. Helt galen. Det pirrade inte tråkigt i magen!
Jag är ju ganska åkrädd och tycker att det mesta sånt där kan vara farligt. Men även fast det gick idiot snabbt och jag höll fast mig i Nils så hårt så det kändes som att armarna skulle spricka så var det så innihell kul. :D






Och nu ska jag ta mitt pick och pack till sängen! För nu är det godnatt!:)

Älskar dig Nils!:-*


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg det, inte tråkigt! ;)

2009-01-27 @ 23:23:36
Postat av: Anonym

det är jessica btw

2009-01-27 @ 23:24:12
URL: http://jwikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0