Ska vi bli fulla?

Jag gillar när man tvärt kommer på att man ska festa. Det känns alltid roligare än när man har planerat att festa!
Så vi ska väl snart åka iväg till systäämet och Ica, handla lite drink och lite food:)
Sen vidare till Ragg och hämta en bil.
Sen är det dags för drinken!!:D
Jag hittade en 500 lapp som jag har haft borta i en månad, så nu kan man drinka med gott samvete, hehe!

Sen vakterna betedde sig som dom gjorde sist på Olearys så blir det aldrig mer Olles! "Du kan inte skada mig, jag är starkare än dig" Sa den ena vakten till Nisse. Hahaha vem fan bryr sig? Det var inte direkt så att Nisse stod coh försökte skapa nån typ av bråk. Han frågade bara varför Peder blev portad för att han hade sagt utanför där att han brukar ha problem med vakterna.
Men det är ju klart, dom är ju farliga. Mycket!

Så jag tror vi ska släpa våra paket till Knox ikväll! Wii wii!! Nu ska jag kika vad jag ska bära för outfit ikväll!:p
Skål för ikväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0