Överkok.

VIsst blir man nedrans arg när man kokar kaffe på morgonen och är tok sugen och vill bara att det ska skynda sig att bli klart, man hör hur programmet är igång och man vill bara sätta sig i soffan och njuta av morgonstunden.
Och då händer det. Kaffet kokar över och hamnar över hela spisen!!
Bara att torka upp och koka om.

Dom pratar om äckliga saker i maten på The Voice idag. Vanligast verkar det vara med plåster i maten, pizza, hamburgare, limpa osv.
Äckligast var nog hon som fått ett varfyllt plåster i maten och upptäckte det först när hon fick det i munnen! Hurv jag får kvälvningar!

Igår blev det bestämt att vi ska behålla Lennart! Det känns väldigt kul!:) Och det innebär en hel massa jobb för mig och Nils. Han har ju som sagt en del att lära och avlära!
Sen kräver han en hel del motion, så nu är det över med slappar dagarna!:)

Jag och Nisse samlar på vinyl skivor av Björn Afzelius, eftersom det är Nisses största idol! Och vi har letat och letat efter en autograf av Björn. Har varit näst intill omöjligt att få tag i. Man kan ju inte direkt få en egen eftersom han tyvärr inte finns mer. Men igår så hämtade vi ut en signerad Afzeluis lp på posten:) Gissa om prinsen min är en lycklig själ nu! Ojävlaja!;)


Älskar dig Nils!:-*



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0