Morsning!

Somnade raketsnabbt igår! Minns inte ens om jag hann tänka nåt efter jag slog igen ögonlocken:p
Var ganska trött.
Sen försov vi oss till morgonmyset idag. Ingen katastrof försovning men lite synd. Men jag fick vakna med the voice iaf!

Jag vill göra dreads nu nu nu! Läste att det inte ska vara så stora problem med att tjorva ut dom om man bara har dom mellan ett halvår/ett år. Måste ju erkänna att jag är lite sugen på att göra riktiga.
Men då nöter det nog en hel del mer!
Så jag tror jag börjar med fejk!
Hittade en bild på en kille med ganska lösa dreads, så dom låg ganska platt ot huvudet. Tyckte att dom skulle passa på Nils. Vill att han ska ha dreads en liten stund;) För jag kan ju inte förneka att jag tycker det är sinnessjukt läckert med dreads!;)
Men han vill inte ha det säger han. Fast han får ju dreads av sig självt bak på huvudet ibland. Skulle bara vara kul att se hur han set ut om han har hela håret:)
Fast han är så perfekt som han är ändå älsklingen min!

Får se om det kommer nå pics på huset vi ska flytta till i mailen idag. Vore så kul att få sitta och titta lite ibland när man vill. Planera lite hur man ska göra, var man vills tälla saker och hur man vill dekorera:)
Wiiwii, jag längtar! Kom nu sommar så vi får flytta in!:D

Idag är det Tisdag. Det innebär One Tree Hill och Gossip Girl dagen!:D I like it!!

Älskar dig Nils!:-* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0