Morsning!!

Jag har ett bra morgonhumör. Eller hur var det nu, kan jag möjligtvis vara den suraste människan på planeten när det är morgon nuförtiden!
Jag måste ju sluta vara såhär. Fattar inte varför jag är så hettsig. 
Och stackars Nils som måste vistas med mig på morgonen :(

Men nu ska vi iaf strax åka till mormor och morfar!:) Längtar längtar!:)
Ska bara pcka ihop en kläd och sen åka!
Ska givetvis pussa mina kissemissar innan, och ge dom lite krubb så dom inte behöver vara hungriga.
Och ikväll så kommer Nils syster och mamma hit och matar och klappar djuren lite:)

Oj oj nu ska jag skynda mig!:)

Bloggar mer när jag är hemma igen!:)


Tjinglings!


Nils Nils Nils Nils<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0