Men gäsp!

Åh! Gick inte att somna i natt. Låg bara och vred på mig i flera timmar. Fast trots det så när Nisse for till jobbet imorse så var jag pigg. Men det var så skönt att ligga kvar! Så jag tänkte att jag skulle ligga till kl 8. Så blev det inte!
Vaknade 9.30!! Åh! Nu kommer det ju inte att gå o somna ikväll heller. :(
Aja, får försöka hitta på nåt aktivt idag så jag blir trött till ikväll.

Igår när vi var på Tidy och fixade farmors bil så ringde Julia och fråga om jag kanske skulle kunna tänka mig att vara dagmatte åt en hund som en kompis till henne behövde hjälp med under dagarna.
Så jag ska prova ha henne på Tisdag mellan 7-16. Så vi får väl se hur det går!:)

Imorn så har jag & Nils 8 måndader:) Då ska vi till Ostvik och köra skoter och ha en mys picknick, sen ska vi bada och mysa:) Hihi, kärlek kärlek!

Sitter och funderar hur jag ska göra Liz blogg, hon ville ha den i lite mer färg, den blev på tok för ljus! Vet itne riktigt hur jag ska göra än. Vill ju att den ska bli tjusig och fin! Ska fundilera en stund till. Leta lite fina bakgrunder:)

Men nu ska jag tvär kolla mailen sen se One Tree Hill!:D

Tjingeling!

Älskar dig Nils!:-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0