Huvudvärk.

Jag har så fruktansvääärt ont i huvudet! Och inga Alvedon har vi heller. Jag hittade en Pronaxen nyss som jag hade långt inne i medecinskåpet. Måste inhandla Alvedon och Ipren. Så det finns när det kommer såna här stunder.

Jag och Prinsen ska snart fara till Ostvik och provköra nån skoter vi ska ha på Lördag.. Jag känner mig noll pepp på det just nu kan jag säga. Jag vill helst lägga mig under ett täcke med alla lampor släckta.
Men det kanske är bra med lite frisk luft.

Julia ringde för ett tag sen, fick veta att jag inte ska vara hundvakt på dagarna som det var tänkt. För tjejen som äger hunden var tydligen ganska utbärnd och behövde massor av hjälp och helst nu på en gång.
Så hon fick visst hjälp av nån vän eller nåt.
Men Julia sa även att det var panik med att fixa ett hem åt en annan hund, att den behövde nånstans att flytta helst igår!
Så efter mycket prat så sa jag att vi kan ju prova. Och funkar det inte så ordnar vi så att den får ett fint hem. Men blir det som jag misstänker så kommer den nog att stanna!:)
Men den måste komma överens med alla djuren och med oss. Så vi får helt enkelt se hur det går.
Vi ska ringa och prata med tjejen som har hunden och bestämma en tid imorgon när vi kan komma och hämta den.

Men nu måste jag sluta sitta här och fara.
Tjingeling!

Älskar dig Nils!:-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0