Gnatt!

Igår så skulle vi sitta hemma hos oss, jag, Nils, Tolle och Ante. Dricka nån öl och se på tv! Men det blev efter ett tag mer aktuellt att gå ut på nå ställe. Och Nisse hade visst glömt sitt legitimation i Ostvik så det enda stället som funkade då var ju såklart Olearys!!
Jag som helst vill vägra att gå till det stället! Men det fick ju lov att bli ändå.
Var rätt så mkt folk och jag hade faktiskt ganska kul!
Drack inte så mkt, här hemma så blev det en cider och 3 folköl och sen delade jag och Nisse på 3 öl på Olles. Alla som känner mig vet ju hur rykandes jag blir på folköl.
Även fast jag bara drack 3 st så satte det fart på fyllan mer än jag själv önskade.
Vaknade kring tolvtiden och mådde som en halvdöd Micaela. Urs urs urs, värsta baksmällan på väldigt länge!
Senare mot kvällen så åkte vi till Ostvik och käka suring! Jag åt nästan en hel burk själv, förutom 3 fiskar som Nils åt.
Jag = Proppmätt! Gott gott!

På vägen hem så höll vi på köra på 3 st rådjur som sprang omkring på e4an. Var på millimetern! Så fruktansvärt tur att vi inte körde in i dom. Då hade det sprutat tårar.

Nu ligger jag i sängen med Nils och katterna. Så mysigt!
Jag har det så bra som har så här mycket kärlek. Kan jag bli lyckligare än såhär? Tror inte det!:)

Ska lägga mig och sova nu, för nu har jag tänkt att få se Vakna med the voice på morgonen!

Gnatt gnatt!

Älskar dig Nils!:-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0