Fredag.

Maria ringde och väckte mig kl 9 i morse så att jag skulle hinna vakna:) Men jag somnade om om som vanligt och vaknade av att hon hetts plingade på dörren. Jag var så yrvaken att jag nästan snubblade i mina pyjamas bralls:p
Men nu efter en kopp kaffe och ett par pussar av Nils så är jag pigg och glad!:)
Vi sitter och funderar om vi ska fara till Ck och äta lunch på Aroma. Så jävulskt gott med veg buffen där. Den är to die for!
Oj nu kurra det i kaggen!

Det är Rachel Ray på tv3 just nu, hon lagar alltid så sjukt god mat, inte för att jag smakat den men baah vad den ser god ut!

Jag & Nisse hade tänkt ut och skotra idag, men Maria sa att det var 24 minus ute så.. Känns ju lite otrevligt!

Nä fan, ska duscha och kanske åka till staden!:)

Älskar dig Nils!:-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0