Film???

Jag vill se en bra film, men jag hittar inga bra som finns ute nu:( Jag vill som passa på att se en bra film innan jag börjar se en ny serie. För jag blir som drogad då, kan inte göra nåt annat än att se se se se tills det inte finns fler avsnitt!;p
Men som det verkar så blir det ju serie!
Har ett Greys Anatomy avsnitt att se, och ett Desparate Housewives. Sen ska jag börja se Brothers and Sisters, får se om det blir ikväll eller imorgon.
Snart kommer det nya avsnitt av The L Word med, jag längtar så inni!!;D
Imorn är det One Tree Hill och Gossip Girl.
När ska alla andra serier komma igång då?
Nåja, ska se vad jag tycker om Brothers and Sisters. Efter den så blir det nog kanske Lost? Tänker ofta att jag ska börja se den, men det är så otroligt många säsonger, och det känns lite drygt eftersom det betyder inlåst med tvn måånga dagar;p Hehe.
Nä men vi får se vad det blir. Kanske skjuter upp Lost ett tag till!
Nu ska jag se Greys och Desperate!:)

Tjing!


Älskar dig Nils! :-*

Kommentarer
Postat av: Tina Dahlberg

Har du inte sett Felon tycker jag du ska ta och se den, hur bra som helst.



Tänkte be dig om lite hjälp, eftersom du själv har katter och sådär. Lill-kissen som vi fick tag i tack vare dig är väldigt söt och hur snäll som helst, men det är ett problem med henne. Hon slutar inte kissa inne, jag vet inte riktigt vad man ska göra. Vi har som provat det mesta som det känns. Haft jätterent i lådan, haft mindre rent i lådan. Lyft in henne där efter att hon ätit, lagt citron där hon tidigare kissat osvosv. Men inget verkar funka. Har du något tips får du gärna skriva en kommentar inne på min blogg.



Väldigt fin design du fick till! =)

2009-01-12 @ 16:42:07
URL: http://terinap.blogg.se/
Postat av: Tina Dahlberg

tack så mycket för tipsen, ska prova alltihopa. vill verkligen ha kvar henne, hoppas det funkar. =)

2009-01-12 @ 18:17:03
URL: http://terinap.blogg.se/
Postat av: Tina Dahlberg

tack för tipsen, ska verkligen prova allihop. vill verkligen ha henne kvar så jag hoppas att det fungerar!

2009-01-12 @ 18:19:16
URL: http://terinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0