Blogg.blogg.blogg.blogg osv.

Jag har gått och blivit en blogg-donar nörd. Men det är så kul att göra om och hålla när man börjat förstå och lära sig lite!
Gjorde som ni ser om den idag igen. Lila är mer min färg.:)
Sen började jag störa mig på vissa saker i den tidigare.

Såg just Oth på 5an, blev så sugen på att se det nya avsnittet som ligger och väntar här på datorn. Men jag får se det senare ikväll om det inte blir för sent på Tidy.
Vi ska ju ordna farmors bil, sen lämna igen den till henne.
Och jag fick så ont i magen, jag satt ju o nörda och dona på med bloggen tills jag såg att klockan var kvart i fyra. Då kom stressar stressen!
Jag städade, bäddade sängen, diska, laga mat och duscha på 30 min. Så jag hann precis till prinsen kom hem! Snabba ryck!
Så nu när jag stannade av så fick jag ajjabajja i magen:(

Nu måste vi skynda oss att fixa en ny bil. Annars blir det svårt för Prinsen att ta sig till & från jobbet. Hoppas det löser sig!
Men hur som haver, nu ska vi iaf åka iväg och fixa det där.

Tjingeling!

Älskar dig Nils!:-*


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0