Bakis plus jätte bakis.

Ja ursa så bakis jag har varit idag. Eller, kanske inte så jätte bakis men, eller.. Jo jätte bakis.
Städade lägenheten från topp till tå innan vi for på Frasses och åt. Det känns allltid lika skönt att komma hem till en ny städad lgh, så nu slipper jag gruva mig för att måsta ta tag i det då!:)
Frasses vad btw förfärligt gott!

Sitter på Tidy med Nisse nu, vi ska göra en bil glad och lycklig igen. Jag borde egentligen hjälpa han ist för att sitta här. Men jag har så ont i huvet & mår så illa:( Stackars mig som är så här bakis!! 
Nåja sen ska vi hem och se på film iaf.
Laddade ner den just innan vi åkte hemifrån, Taken heter den. Den verkar jävligt bra. Hoppas den är det också!

Jag är så extremt överkär i min prins idag att jag inte riktigt vet hur jag ska bete mig eller vad jag ska göra!:p Så jag tror jag ska gå ut till han och hjälpa till lite så att vi får åka hem och kramas nångång!:)

Älskar dig Nils. Puss!:-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0