Äntligen!

Sådär ja! Äntligen färdig!:D
Nu har jag som ni ser, återigen gjort mig en ny blogg! Men varför jag inte har kvar nån av dom andra är för att jag blev så arg när jag skulle prova designa om dom. En efter en försvann:p
Nä jag vet inte, kanske finns nån kvar. Har ju som sagt gjort ett par st.
Men jag är STOLT över mig själv, för jag lyckades efter alla om och men göra den ganska så fin helt på egen hand;) Hihi! Dutti flicka!!
Så nu när jag har börjat få lite koll på hur man gör så kanske jag kan trixa till den så den blir läcker as hell!;P Men det får bli en annan gång. Ska ha den såhär nu ett tag:)

Ja det var nog allt för nu.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Liz

Vad fin den blev :)

2009-01-09 @ 17:26:21
URL: http://mamyliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0