Vem är det som vill mig nåt?

Jag avskyyyr när det ringer på dolt nummer till mig, jag svarar ju bara inte. För tänk om det är nån jag inte vill prata med? Och det har ringt sen imorse nångång, 3 gånger allt som allt. Så Nisse svarade när jag stod i duschen och det var nån IngMarie Pettersson. Vem är det? Och vad vill hon säga mig?
Jag blir ju både nervös och framförallt nyfiken, för jag har verkligen ingen aning om vem det är. Hon skulle ringa upp igen om 20 min, men det har gått över 30 min och hon har inte rignt. Vem är deeet?
Jag tycker att man ska lämna ett meddelande om man ringer på skyddat nr och inte får nåt svar. Det är mitt tipso!

Aja det ringer väl snart hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0