kldfnfjkdjkfhksli

Snälla kan tiden gå liite snabbare så det blir sommar och så att vi kan få flytta till huset??
Jag vill inte bo i et 1a med 3 katter 1 hund och 1 fågel. Jag håller på att bli gaaalen!
Lennart är så extremt jobbig att ha i lägenheten..
Man skulle ha hafgt Björnens egenskap var gällande att gå i ide. Iaf så man kunde få sova i några veckor.

Nåja nu får det vara slut gnällt.
Jag satt igår och klickade runt på pixbox, hittade endel gamla bilder.

Varav en den här!
             ↓

Maria ser ut att njuta av min puss till fullo! Jessica vad gör du?

Kommentarer
Postat av: jessica

hahah, ja jag vet inte vad jag gjorde alls, men snygg försökte då jag inte vara iaf :P haha

Inte nytt kort heller :D

2009-02-18 @ 16:48:49
URL: http://jwikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0