Då var kvällen kommen!

Ohoj vilket tempo jag & Lennart hade tidigare idag när vi gick in till stan. Jag svettades som aldrg förr. Hurtigurti!
Det är så skönt att gå när det blir sådär jobbigt tycker jag, speciellt när man kommer i takt med tecno musiken!:)
Finns ingen bättre musik när man är ute och motionerar, peppen kommer springades och sen är man igång!

När vi kom till Tidy så var klockan kvart i tre ungefär, stannade av där en tväris och pussades med prinsen min. Sen gick jag in en sväng på H&M för att köpa världens bästa mjukisbralla + några par sockar.
Sen raka spåret till Gina för att köpa ett svart linne, så nu har jag det!:)
Hittade som vanligt en massa mer kläder jag ville ha, men jag tänkte hålla i pengarna idag. Därför valde jag att inte ens sätta foten inne på CK, för då kan jag inte låta bli att gå in på Carlings, och där försvinner pengarna på 1 sekund.
Och så var shoppandet över även för denna gång. Och jag är supernöjd över mina köp!:)


Nilspils är i skatelokalen och skatar och har sig, och jag är på tok för lat för att engagera mig i städning och sånt idag!
Så jag ska nog ta och fundera ut lite nya idéer till EvaKarins blogg, jag är nämligen inte riktigt nöjd med headern än. Sen ska jag mysa ner mig i soffan och se veckans avsnitt av Desperate Housewives och The L Word.








Kommentarer
Postat av: jessica

Tack, hon är nu i fiskhimmelen:(

ÅHHH DS är så bra! Det händer så mkt i varje avsnitt att man dör av information. undrar när Dave ska göra sitt försök på mike, inte så långt bort nu tror jag :D

2009-02-23 @ 20:47:23
URL: http://jwikberg.blogg.se/
Postat av: Tina

Haha! Jajemän. Jo, det känns bra ;)



Nej, det var så jag menade. Kan ju inte vara så svårt att få jobb inom det, så. :)

Okejokej! Vart jobbar du då?

2009-02-24 @ 02:05:57
URL: http://terinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0