Morr och Pussar!

Jag har en extremt dålig dag och är visseligen lite överkänslig. Men försök inte fösa mig under samma kategori som din idiot till pojkvän, jag ville göra nåt snällt mot dig och du blev missnöjd, vilket ledde mig till irritation. Om du lägger in mig i samma mening som tex "folk som ...." så kan du lika gärna shut it !


___________________________________________________________________________________




Jag och Nils ska kanske fara på bio idag, vi får se om det går nåt bra.
Han är så extremt översnäll att jag vill lägga in han i ett godispapper och stoppa han i fickan!
För det vill man med dom som är som han. Och det finns ingen mer så ingen annan kan förstå mig!:)


Han finns alltid där för mig, på alla sätt, och idag när min dag är så extremt jobbig så tröstar han mig med sina fint valda ord och lyfter fram lite av solskenet som låg så långt in bakom tjocka moln.
Plus att han alltid försöker hitta en lösning, älskar dig Prinsen min! :-*

___________________________________

Till middag idag blev det chiliconcarne, och jag måste egentligen undra varför man inte äter det oftare, det är ju sjukt gott. Men jag är ju galen i bönor och starka kryddor, så när man blandar det med vegfärs grädde och lite annat smått och gott så kan man ju förstå det.
Nu ska jag boka en biobiljett, sen hoppa in i duchen och åka iväg!
So long my friends!


♥ LavvarejNiis! ♥




Kommentarer
Postat av: sara

Sv: jaa! Du har helt rätt. Den är underbar när man har ngn att dela dagen med :)<3

2009-02-17 @ 23:02:09
URL: http://saraherself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0