torka då

Jag har just målat naglarna med det sämsta nagelacler ever. Det torkar aldrig. Och jag måste börja med maten, orka att det ska bli kladdigt överallt. Svar nej.
Blir ingen glamorös middag idag, fiskpinnar + potatis med grönsaker = Mat utan själ.
Men det är ganska gott ändå, och det finns inte så mkt att välja på, det mesta är som slut.
Imorn ska vi på Willys och efter det fylla på kyl & frys.

Jag har funderingar på om jag ska gå in till stan igen idag, eller ikväll blir det ju, när Nils är klar på styrelsemötet.
Men det känns samtidigt lite halvtrist, är lite less på vägen om man säger så.
Aja det är obestämt. Ska fundera ett tag till och känns hur det känns ikväll:)


Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0