Tidsag.

Yes, jag fick mig upp nästan helt i tid!!:)
Jag hann inte fika och mysa i soffan med Nils, blev bara en halv kaffekopp för han sen var han tvungen att springa.
Men jag gillar våran "deal" som vi har gällande Lennarts utgångs behov. Nisse går ut med han varje morgon direkt när han vaknar (vilket jag är superglad att jag slipper).
Och jag står för lång promenaden under dagen. Sen brukar vi ta afton/kvälls promenaden tillsammans:)

Jag och Lennart gick iaf broarna runt med Sanna och Geisha igår kväll. Geisha är ju som sagt inte särskillt kärvänlig mot andra hundar, hon hatar alla andra hundar förutom Kara.
Men jag och Sanna har tänkt att Geisha och Lennart SKA bli kompisar så hon får bennemej vänja sig!:) Men hon kämpade i stort sett hela vägen runt med att försöka äta upp Lennart och han förstod ingenting.
Förhoppningsvis så efter ett tag så ger hon sig. Det får ta hur lång tid det vill men hon får ge sig!:)





Pussinuss till Nils. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0