There and back again..

Nu är vi tillbaka från stan. Var otroligt skönt att gå idag. Hur skönt som helst ute, varmt och soligt!:)
Åt varma mackor fyllda med vegröra till luch när vi kom hem igen, himla gott. Blev proppandes mätt!

Lennart ligger och sover i hallen, vilar väl upp sig inför nästa runda!:p
Söt vovve!

Och katterna, vad har dom för kärleks il? Algot ska ligga mellan mig och datorn, och han stäcker upp huvudet för att gnaga mig på hakan. Det är lite halverst irriterande. Men han är för söt så jag jan inte knuffa bort han.
Torsten ligger under mitt knä och sover. Och Sixten går fram och tillbaka mellan mig och fönstret. Han ryms inte att ligga nära så han håller väl koll ifall nån annan katt kanske går så att han får rymmas.

Åh mina djur är så fina.
All kärlek till dom. + Nils såklart!


Idag kom det ett nytt avsnitt av One Tree Hill och Gossip Girl, ska passa på att se ett avsnitt nu efter jag har ringt en pling till Tes!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0