T - som i torsdag

Blev en liten sovmorron nu igen, jag förstpr inte varför jag är såhär trött!
Har iaf gett alla djuren mat, förutom Lennart då, hans mat står ju och sväller.

Började ju med min reningskur idag, det ser ut som dikesvatten och smakar so ingenting. Men det känns
som att det ska smaka gott omman fick blanda det lite starkare.
Så nog ska jag klara av att det dricka det här i 20 dagar nog:)

Jag kan inte låta bli k a f f e t dock. Men jag ska dra ner inte sluta. Så jag kan få dricka en kopp på morgonen iaf:)

Jag är orolig för våra katter, det blev inge bättre av den där fiskdieten dom gick på:(
Hur ska jag veta vem av katterna som är sjuk?
Åh:( Dom måste till djurdoktorn. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0