Snö snö osv.

Den här dagen har jag mest umgåtts med snön! Jag och Nisse byggde en sele åt Lennart och tänkte att han skulle få dra lite med sparken. Det gick sådär, han drog så länge nån av oss sprang framför. :p Han har inte riktigt fatta hur det funkar än:p

Sen plumsa vi i djupsnön på gården, när man stod mitt på gården så nådde snön till midjan. Djupt snö eller vad?!
Vi var väl ute 2 timmar allt som allt och lekte hejvilt med Lennart, efter det var han ganska slut. Och jag med!
Efter middan for jag och Nisse ut och skotra lite, pudersnön flög över skotern och gjorde sittsen väldigt halkig så jag höll på åka av flera ggr!:p Men det var kul!=)




Vi har lånat en spikmatta idag av nisses syster och hennes kille, provade nyss ligga på den. Det känns kan jag säga!
När man först lägger sig så känns det verkligen som det låter, spikmatta = pain!
Men det blir otroligt skönt efter ett tag, när blodet sätter igång och man blir varm.
Så det är nåt jag tipsar alla som har problem med ryggen!:)

Huvvaligen, känner mig rent nå slut! Ska ta och tvätta bort sminket och hoppa i säng! Ska bli skönt att sova! Men imorn är det upp tidigt igen. Vi ska vara i Ostvik före lunch och köra skoter!
Så jag ska lägga mig nu så jag inte är allt för död imorn!

Nitenite!

Nils Wikberg du ÄR det underbaraste som finns! Älskar dig!:-*



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0