Rensning

Jag har haft lite svårt att få mig upp med Nisse dom här 2 senaste dagarna, men idag så bar han i princip upp mig:) Tack för det hjärtat!:-*
För nu efter 2 koppar kaffe så är jag ganska pigg.

Har suttit och rensat ut endel strunt från datorn, så du ska den kanske inte vara riktigt lika seg får jag hoppas:)

Så nu sitter jag under min favoritfilt i soffan och ser vakna, and i love it!
Det är dessutom superväder idag, solen skiner och det ser riktigt skönt ut ute! Jag och Lennart ska gå in till stan lite tidigare idag för jag ska springa in på Life och handla lite saker! Super super kommer det att bli.
Sen ska jag en sväng förbi H&M och köpa deo, balsam & schampo, hudkräm och liknade.
Ja och efter det så är det raka spåret till tippen för att kasta allt vi hade samlat på oss på balkongen.

Ja det är väl så förmiddan ser ut!

Nu ska jag äta en appelsin och se resten av The Voice!


Tjingelingan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0