PROPPMÄTT!

Howaligen.

- Det negativa med att äta sen middag är att man kastar i sig maten.
- Det possitiva med att äta sen middag är att det smakar så himmelskt 
  mycket godare för det var ungefär 100 timmar sen sist man åt.



Jag lagade vegschnittslar med mozarella ost i, pommes, grönsaksröra med smörbönor och bea sås!
Det löns inte att skriva ner hur gott det var för det finns inga ord. MUMMA!
Nu ligger jag och fläskar ut i soffan, orkar inte flytta mig en millimeter.

Kvällen uppdrag:
  • Diska bort innan det blir ett berg.
  • Kolla om en billig resa till nån varmt land.
  • Leta reda på en bra film att mysa till ikväll.
  • Gå ut med Lennart en kort promenad.
  • Duscha.
  • Kasta in en tvätt i maskinen.
  • Pussas med Nils extra mycket.



Dags att sätta igång nu innan klockan blir så mkt.


hjärtardigniiis


Kommentarer
Postat av: Jenny Wikberg

Det lät som en verkligt god middag må jag säga !

Och superfin design du skaffat dig också :D

2009-02-27 @ 21:28:56
URL: http://trolljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0