Ojdå.

Råkade somna om, men det ÄR så skönt!!:) Fruktansvärt trist väder måja säga. Känner ingen pepp på att gå in till stan i det här ovädret. Får se om vi går en annan sväng eller om vi går till stan.

Igår var vi till Ersmark och hämtade papperna som vi ska skicka in så att chipmärkningen står på oss ist! Sen måste vi fort skaffa en djurförsäkring! Vore inte kul om det hände nåt sen står vi där och inte har råd att gå till djurdoktorn.
På tal om den doktorn så ska vi få låna en slant av Nils mamma för att fara och kastrera Algot & Torsten. Igår när vi stod i köket så satt sig Torsten i diskhon och pissa!!
Tror att det kan vara både det att det börjar bli mycket djur, och därigenom vill han visa vem som bor här, plus att okastrerade katter kan vara lite knepiga när dom inte får gå ut.
Och jag skulle känna mig mycket lugnare om jag fick få det här bortgjort nu, för gör man det försent så är det inte säkert att det hjälper.
När vi flyttar till Ragg så vill jag inte att dom ska springa bort, och risken är mycket mindre om dom är kastrerade.
Så sjudoktorn ska vi ringa idag.

Tjingtjing.


.Nilsminprins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0