Men!

Det var då nedrans att huvudvärken inte ville ge sig av. Nu har den flyttat sig över hela huvudet. Måste nog ta em Ibumetin ändå.
Det är visst sveeenarnsh kallt idag? Och jag som måste gå in till stan idag med Lenneman. Hur ska det gå?
Jag kommer ju på riktigt att frysa fast. Blir inte roligt det.
Jag får väl helt enkelt klä på mig alla kläder jag har igen, sen gå.

Jag köpte nya braxer igår, ska lägga upp en bild på dom lite senare idag, måste köpa nya batterier till kameran.
Köpte även en ny mössa på idiska, och en jacka på kupan för 60 kr! Fyndar Mikka!;p Haha!

Nu måste jag lägga ner mitt liv i musiksökandet, vi ska ha fest här imorn och jag har noll musik på datorn:(
Känns nästan som killen i telia reklamen so har fest utan musik och utan kanaler på tvn:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0