Måndag!!

Måndag igen då! Tog mig en liten sovmorgon till kvart över åtta. Missade största delen av mitt morgon program. Men men det må väl vara. Var skönt att dra mig ett tag!:)

Jag sitter och nöter Skumdum och önskar att jag hade deras nya skiva. Ska be Nilspils fara förbi Kim och låna den sen ska det stor lyssnas!:)

Favoriten just nu är:

 

Kallt är det ute också! Jag vill ju ut och röra mig! Men det känns inte så peppande när det är så här iiiisande ute. Men Lennart måste ju ut så jag har ju inget val. Men det hade varit trevligare om det kunde varit lite varmare iaf.
Nåja bara att klä sig!
Ska försöka ta mig tid och ork till att sortera mina kläder idag, vad som ska bort och vad som ska få stanna.
Sen ska det fotas och läggas ut på tradera eller blocket.

Fick sms av Emelie igår, hon ska skicka bilderna från semestern i sommras och dom från nyårs, ska bli så kul att se!
Hoppas att vi tar oss en liknande semester i sommar! För oj så kul det skulle bli!:) Mycket roligare denna gång vill jag lova, jag var ju som bunden vid lite probs förra gången. Som jag inte kommer att ha denna gång får vi hoppas:)

Som vanligt så matar jag kaffe på mornarna så jag ska nu igen gå och värma mig en kopp! Sen får vi se om jag tar mig en lång promenad eller om jag tar den senare. : )

Mors!

LAVVAREJNIIIS

Kommentarer
Postat av: jessica

Normala poliser det finns ute i världen! Not.

hahah jag vet:D jag ser det där klippet varje dag typ. det är så himmla roligt!

2009-02-16 @ 11:44:23
URL: http://jwikberg.blogg.se/
Postat av: teesan

blev det bilder på nyårs? :S hoppas då att inte jag e med nånstans :S

2009-02-16 @ 13:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0