lovely!



Alltid lika trevligt!
Nä men jag hade som vanligt borta mobilen, lyfte på filtar och kuddar men ingen lycka gjord, slutligen började jag känna mellan soffdynorna, ingen mobil, men en annan överaskning låg mellan dom tjocka soffdynorna. Jo KATTPISS!
Trevligt. Speciellt med tanke på att soffan ändå kostade oss 13 000 kr.
Så med soffambulans raka spåret till Tidy för superextremtvättartvättning! Hoppas det går att få bort allting.
Nisse skulle ta med sig nå bakteriedödande meled hem efter jobbet också. Så jag hoppas jag får bort allt från soffan med.




Så nu får katterna åka in i badrummet när jag och Lennart går in till stan.
Och det ska ske nu!

Adjö, adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0