LÖRDAG

Idag sov vi då som nå tokar! Vakna av att Sanna skicka sms:)
Hon var pigg som en lärka och jag kunde knappt hålla öga öppet.

Gav katterna mat och ställde Lennarts mat på svällning, sen gick vi ut en sväng runt stackgatan.

Så nu sitter jag här med allt mitt dricka, jag dricker så himmelens mycket på mornarna.
1 glas brusvitaminer
1 nutrilette

1,5 liter renande örter
2-3 koppar kaffe
             +
massa vatten under
dagen
.

Vi har pratat om att åka till Byske och hälsa på Nisses mormor, sen till Ostvik till has farmor & farfar.
Tycker jag känns som en hemskt trevlig idé idag!
Den enda nackdelen är den att jag inte vill vara borta så länge när katterna måste vara instängda i badrummet
när vi inte är hemma.
Får så hemskt dåligt samvete. :(

Tjollahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0