Kläder.

Jag och Sanna gick en svängo på stan igår, och det slutade med att jag sprättade en tusenlapp på mindre än en timma. Tvär handla och skulle kolla när jag kom hem. Tänkte att jag skulle lämna tillbaka nåt enstaka plagg eftersom jag måte köpa jeansen på VeroModa som kostar 600.
Och jag har ju verkligen inte råd med det egentligen, men dom var så fina så jag måste!
Men när jag ställer mig framför spegeln och provar mina nyinhandlade kläder så inser jag ju att jag inte vill lämna igen nåt utav det.
Hur ska jag då göra?












Ja det får nog stanna allesammans!
Ska rensa garderoben och sälja allt jag inte använder! Så jag rymer mina nya kläder!:)

Kommentarer
Postat av: Liz

Hehe inte lätt att vara tjej ibland ;)

2009-02-11 @ 11:52:43
URL: http://mamyliz.blogg.se/
Postat av: Liz

HAHA sant .



Jo men Andreas måste hem på lördagen för min syster kan inte ha nataz längre än så . Så vi får se hur det blir kanske man kan dra på coop idag och köpa ett kort iaf ;)

2009-02-11 @ 11:57:06
URL: http://mamyliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0