Jag vill flytta!!!!!

Ååå jag blir gaalen på alla dessa djur! K a n  j a g  f å  f l y t t a  n u ?
Vi tog ju som sagt soffdynorna till Tidy igår, så dom står där och är dyngsura och soffan står här och ser naken ut.
Men när jag klev upp imorse så ser jag en fet jävla piss fläck på platsen där ena dynan ska ligga.
W H Y ? ! !
Lennart var ut extra långt i natt innan vi gick och ja oss, för att han inte skulle bli kissnödig, och katterna hade toadörren öppen. Och jag kan inte avgöra om det är hund eller kattpiss, för det luktar i stort sett bara bakteriedödande medel.

Men det är iaf ingen panikfara än iaf. Soffan överlever. Men det är ju
inte kul att det ska behöva bli såhär. Måste ju sitta och passa så att
ingen katt eller hund hoppas upp i soffan.
Att hålla borta Lennart är ju lite lättre, katterna hoppar ju upp hela tiden.
Och dom älskar ju att ligga i den och sova. Men nu har nåt djur gillar att
sabba! Och Micaela är inte nöjd!

Snälla kan inte tiden bara skynda sig så vi får flytta in i huset snart! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0