Jag vill å!

Jag vet inte vad jag menar med rubriken, men jag vet att jag säkert också vill!
Igår var det the love day, jodå, nog vankades det kärlek under detta tak. Jag och Nils hyrde film, bland annat Mirrors. Som jag inte såg. Men jag klarar inte av skräck längre, jag har blivit mesigare än Maria. Så illa är det!:p
Så vi såg Bilar ist, å jag säger då det, håll i hatten vad bra film! Alla har säkert redan sett den, för den är ju ändå ett par år gammal. Men ni som inte sett den, SE DEN!
Sen gjorde vi inte så mkt mer än att pussas och gosa i soffan. En helt perfekt bakis/kärleksdag.

Jag vaknade idag med ilskan i min kropp, vilken inte är så ovanligt numera. Försöker att inte vara en galen djävul på morgonen men det går inte alltid att gömma undan.
Men vi har en hund som har energi som en överfull redbull på morgonen, och han ska jaga katterna så att alla djurens klor rispas efter golvet. Det lever om en hel del och man kan inte sova! -morr-

Men även fast han är en plåga på morgonkvisten så tycker jag om honom sen när jag fått vakna till lite.
Jag ska gå en superlång promenad med honom idag, får se om jag kan få med mig Sanna och Geisha.
Hon verkade inte så pepp på det när jag frågade, men hon kanske ändrar sig:)

Jag är galet trött, känns som att jag har vakat. Andra gradens? Misstänker det.
Ska dricka mera kaffe och ringa Snanan.

Tjingeling!

Älskar dig Nils, du är världen för mig. Kyss :-*

Kommentarer
Postat av: sara

Dagens fråga:

Vad tycker du om alla hjärtans dag sötnos :)?

2009-02-15 @ 16:32:38
URL: http://saraherself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0