Jädrans!

Jag skulle ju stiga upp med Nisse idag, men då ska jag vara lat och dra mig. Och gör man det så blir klockan genast mycket mer! Vaknade då kl nio! Åååh!
Självklart så missar jag The Voice! Men jag är pigg iaf:) Det var jag inte halv 7.

I Lördags så åkte jag och Nils till mormor och morfar och hälsade på! Det var himla mysigt, och man är väl som alla gånger efter ett mormor besök några kilo tyngre!:p
Nä men det var kul att få kramas med mormor lite:)





Sen fick jag två st guldringar av mormor också, det var inte heller vilka ringar som helst. Dom betyder otroligt mycket.
Den ena var min gammelmormors vigsel eller förlovningsring, man ser inte skillnad på dom för dom ser exakt likadana ut. Och den andra är en smal ring med en stor rosaröd sten i som var mormors förlovningsring som hon fick av morfar 1949.
Dom är så himla fina och jag är evigt tacksam för att hon gav mig dom. Älskar dig mormor!:)

När vi kom hem från Lse så åkte vi raka spåret till Ostvik, och vi la oss i det efterlängtade badkaret! Oj oj oj vad skönt det var! Hade ont i alla muskler i hela kropppen. Skulle egentligen behöva bada idag igen för det är inte riktigt bra, men betydligt bättre än innan badet!
Men det får bli imorgon eller nån annan dag i veckan, för Nisse ska ju skata ikväll, och jag ska ut och gå med Sanna och Elin. Får se hur det går för Lennart att träffa Elins nya hund och hur det går för Geisha att träffa två hundar! Hon lär ju dra sig sönder och samman! Men det är bara att härda ut för dom ska lära sig!!:)

Får se om jag ska hoppa ner i skorna och gå in till stan innan Nisse tar lunch. Så Lennart får ut lite energi innan i afton iaf.
Tror det!

Hörs sen gott folk!

Nils du du gör mig hel! Älskar dig. :-*

Kommentarer
Postat av: Tina Dahlberg

Ja, det tycker jag verkligen att du ska göra. Den boken är fruktansvärt bra! Jag vill läsa Twilight böckerna, måste göra det nångång. =)



Så fint av henne att ge de där ringarna till dig, och så himla roligt att ha dem!

2009-02-02 @ 11:29:27
URL: http://terinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0