Heath Ledger





Heath Ledgers Oscar för bäst manliga
biroll
fick hela galan att stanna upp.
Kate Winslet och flera andra stjärnor
som Brad Pitt och Angelina Jolie grät
öppet när den avlidne skådespelaren
hyllades i ett tacktal av Heath Ledgers
pappa Kim, hans mamma Sally och
hans syster Kate.
- Vi vill tacka Oscarsakademin för det här fina priset, sa pappa Kim Ledger i tacktalet.

Källa:
Expressen





Jag har alltid haft en speciell kärlek till
den här mannen, ända sen jag såg
min första film med honom så fick
jag en sån där "kändisförälskelse".
 Som man får för sina favorit skådespelare ni vet. 
När han sen gick bort den 22 Januari förra
året så känner jag faktiskt lite sorg varje gång
jag läser något om honom.
Lite fjantigt kanske, men jag hade
ju en typ av "kändisförälskelse".



Kommentarer
Postat av: teesan

fan jag hade ju velat se galan men jag visste inte när den var :( gissar att den inte går i repris :(

2009-02-23 @ 20:21:56
URL: http://superviza.blogg.se/
Postat av: pidde

han var så gryyyyyyyyyyyyyymt jävla bra

i the dark knight! respect!



R.I.P

2009-02-28 @ 04:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0