God morgon!

Jajjekurt! Idag fick jag mig upp. Kan bero på att jag pratade in en egen alarm signal där jag skrek ut att jag skulle vakna och stiga upp för att se vakna med the voice, för det är ju fredag och då är det en ny rapattack!
För det vill man inte missa!:)

Algot kräktes i soffan nyss, stackars liten kisse som mår dåligt nu på morgon kvisten. Han kanske är gravid.

Fick nyss höra att ett resa till Prag idag för 2 pers på 4 stjärnigt hotell går för 3000 spänn! W00t! Skicka med mig för sjutton!!=)


Ojojoj vad jag är trött!! Jag kunde ju knappt somna igår, för det första så hade jag ju dragot mig till 09.30 så mycket berodde nog på det, sen låg Lennart och trängdes, och jag hade inte hjärta att skicka ner honom.
Sen hade jag som vanligt lagt mig på Nisses arm, och han ryckte till var 5e minut, vilket gjorde att jag blev tvär rädd varje gång! Och inte nog med det, varje gång jag var nära på att få somna så drog Nisse på en tok snarkning! Haha!
Men tillslut så fick jag somna också!:)

Nu kom Algot och kröp upp på min mage, så nu ska jag kramas med han och se resten av The Voice, tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: hanna

Ja tycker du ska ta den nya! :D Den här är ju oxå jättefin men den nya var ju toppen!! :D

mendu resa för 3000?!.. de va ju nästan för billigt för å vara sant! haha :D

2009-02-20 @ 08:51:31
URL: http://hannasrosa.blogg.se/
Postat av: teesan

stackars kisse :8

du kan jag svara på dina inlägg till mej på nått sätt?

2009-02-20 @ 11:37:10
Postat av: Tina Dahlberg

Okej =/ Men precis som du säger, det är ju bra att börja någonstans. Och tillsammans med Nisses pappa kommer det säkert gå jättebra! Självförtroendet bör du ha, jag vet att du skulle klara av det. :) Trust me.



Jag tycker i alla fall inte det, tyckte den var superfin! Den var som speciell och såg himla välgjord ut :)



Njae, jag har inte varit så aktivt sökande. Har inte gjort mitt yttersta för att få ett jobb, har lixom bara sökt där jag "vill" jobba. Det fungerar inte riktigt att vara kräsen, därför sökte jag även på Freja och Xzakt, vill egentligen inte jobba där. Men, pengarna behöver jag.. Såå!

2009-02-20 @ 13:25:51
URL: http://terinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0