Fredagdentrettonde.

Jag är ju som alla vet väldigt vidskeplig och skrockfull. Tror ju på allt som har med sånt där att göra. Och jag är lite fundersam över vad som ska hända idag.
För det här är ju trots allt den dagen det ska hända nåt om nåt ska hända. Så jag ska väl oroa mig för allt jag gör:p
Nä men det brukar faktiskt alltid hända nåt den här dagen.

Ikväll är det fest hos oss, vet inte riktigt vad det kommer för peeps. Jag har Sanna så jag är helnöjd! ♥
Just nu så sitter jag och lyssnar på punk, laddade ner en skiva med en samling med en massa gammal punk musik.
Det var en jädrans bra skiva det här. Fest-nerven går igång! Men jag skulle behöva att det var sommar, vill stå på min gård och grilla i kjol och linne med den här musiken i bakgrunden.
Det är vad jag ser framför mig nu. Så sommar, komsikom!!:)

Kläder för ikväll är fortfarande obestämt, ska åka iväg på systäämät och shoppa sen ska jag hem och ställa mig framför spegeln och se vad som ser läckrast ut för den trettonde-dagen.


Jag måste få säga att jag är väldigt besviken för att jag inte kan fara och se melodifestivalen imorn, jag ville så hemskt gärna se den. Hade varit hemskarns kul!

Nåja, nu ska jag be Nils ringa sin käre vän Kim, och be han ta fram Skumdums nya skiva så han kommer ihåg att ta med den hit. För jag needar att lyssna på den. :)

Ojoj, nu måste jag jallaballa. Systääämäth väntar mig!


Mors!


Kommentarer
Postat av: Tina Dahlberg

Jag tror det finns biljetter kvar, så skynda fynda! Vi ska dock "bara" på genrepet, men det blir nog skoj ändå. :)

2009-02-13 @ 14:34:50
URL: http://terinap.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad tycker du om min nya desgin :)?

Ha en trevligt helg! :D

2009-02-13 @ 21:45:13
URL: http://saraherself.blogg.se/
Postat av: Marcela

Du får väl haka på & bada nån dag :D

2009-02-15 @ 09:29:15
URL: http://marcelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0