Fråga Olle.

Idag kommer Olle till The Voice. Varför jag talar om det vet jag inte, brukar inte vara så jätte intressant alla gånger men han är det på Onsdagar iaf.
Jag är trött och lite små irriterad, för jag fick vakna av att nån av katterna rev ner en blomkruka. Dom ska vara och slita i blommorna och sen tillslur faller dom ju ner.
Krukan gick av på mitten så den var lätt att limma ihop, men yrvaken och trött så limmar jag nästan ihop mina fingrar med. Idiotlim är galet.
Ska plantera om den om en stund.

Jakop har vaknat till bakom täcket, ska ta bort det och tända daglampan och vitaminlampan så han får sig sin morgon:)



Gick inte bra för vårat lag att se Righteous Kill för nån dag sen, men vi gjorde ett nytt försök igår och det gick bättre!
Det var inte det bästa jag har sett, men den var helt ok!


Hörde just på The Voice att om man hittar en olåst cykel så får man låna den om man ställer tillbaka den inom 24 timmar. Kan det stämma tror ni?


Men urs så seg jag var idag, ska ta en till kaffeslurk!


Puss till Nils.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0