9 Månader ♥



♥ Idag har jag och min älskade Nils varit tillsammans i 9 hela månader, helt sjukt vad tiden går fort!:)
Men det är väl så med allt som är kul, då susar bara tiden iväg.
För det har varit mina 9 bästa månader i mitt liv!:) ♥


Och när man har sin kärleksdag så brukar man ju göra nåt mysigt tillsammans, som en extra alla hjärtansdag eller nåt. Men Nilspils han är ute och kör skoter;p Men det gör inget för då får jag tid att städa och rensa min garderob:) Idag ska det göras har jag tänkt!:)
Sen hade jag även tänkt att  göra om EvaKarins blogg, har ju som påbörjat det, men idérna har tagit stop lite. Så min plan var att klura på den under tiden jag bökar på med kläderna! :)

Men han kommer hem vid middags tid, och då ska vi åka iväg på subway och käka! Vi fick två st häften med rabbatkupponger till olika ställen av Nils pappa igår. (Tack så massa snälla Leif)
Fick även ett födelsedags brev med en slant i av Leif och Yvonne, snälla svärföräldrar jag har!:)

I Måndags så började jag mitt "nya nyttigare" liv. = mera motion och bättre mat.
Och igår började jag känna lite resultat! Så om jag fortsätter i den här stilen utan att fuska så kanske jag kan känna mig fit när sommarn kommer!;)

Nu har jag börjar skriva fast mig i bloggen, så jag ska sluta nu innan det blir för mkt! Nu ska Lennart få mat och jag ska ta tag i garderoben. Sen är det promenad dax!:)


Dagens pussar går till Nils, bara för att han är bäst. ♥

Kommentarer
Postat av: Jesicca

Myyyyys!

Grattis på nio månaders dagen min kära vän:)

Vad är det för adress till hennes blogg?

Pusssssssssssssss!!

2009-02-22 @ 13:30:42
URL: http://jesiccablivandeglans.blogg.se/
Postat av: teesan

grattis så himla massor på er!!!!! <3<3<3

2009-02-22 @ 21:23:30
URL: http://superviza.blogg.se/
Postat av: Tina Dahlberg

Jamen, suveränt :)



Nej, det går som inte ihop då.. Tyvärr! Skulle vilja jobba i butik eller liknande, typ kassajobb, så det är ju inte helt omöjligt. Men har ju erfarenhet inom vården, så det är ju dom som är mest intresserade.



Hehe, okejokej! ;P

2009-02-23 @ 02:02:19
URL: http://terinap.blogg.se/
Postat av: sclicegirl

grattis :) ja du får tänka på mig när du vill äta onyttigt ;)nu åker jag och kommer tillbaks om en vecka :P ev dyket jag upp lite tidigare på nätet men vet aldrig :D

2009-02-23 @ 06:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0