Massa saker.

Har hänt en massa saker sen jag skrev sist, både roliga och tråkiga.. och jag har lika lite skrivlust nu som tidigare.
Jag ska se om man kanske kan skaffa en ny dator snart om den inte går att laga den vi har nu?
Kollade in en galet fin för nån vecka sen, eller förra veckan kanske det var? Nåja hur som haver så var den himla himla fin!:) Men jag vet inte om vi har råd att köpa den.

Bäbisen i magen och jag mår bara bra, har tappat allt illamående nu iaf och det känns gudomligt underbart!
Om ungefär 2 veckor så ska vi på ultraljud! Sååå spännande!;D Jag längtar hur mkt som helst:)

Men allting är ju inte underbart tyvärr...
Våran älskade pippi dog för en vecka sen idag;( Urs så sorgligt det var. Och vi saknar honom så himla mycket varje dag... Sov gott älskade vän♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0