VATTNA BLOGGEN!!!

När man inte har skrivit i bloggen på en dag så känns det nästan som en evighet nästan! Men nu är jag tillbaka med skrivande fingrar!

I förrgår så var jag till Sanna, vi bar ut lite möbler, och lite andra greje till vinden. Vi rensade helt enkelt!:) Men mer blir det, det måste bara komma en kontainer igen, sen ska det kastas grejer! Och speciellt på vinden/övervåningen, för i sommar så ska det ju börja byggas lite där. Skulle vara kul om det kom upp lite väggar, golv och tillsist inredning!:) Hoppas soc vill vara vänliga och hjälpa till!:)

Igår när jag satt och skulle uppdatera min blogg så ringer Julia och säger att hon är på mb och kör lite bil, och det passade ju utmärkt då om jag skyndade mig och gjorde mig klar för en fika. Det gjorde jag och till Ainas bar det av för en kaffe och en liten kaka. Jag är egentligen inte så mkt för sötsaker på förmiddan men en liten kaka gick ner!:)
Sen åkte vi och hämta upp Max som har varit hos nå andra folk en vecka. Han och Lennart skulle få träffas då täkte vi så det passade ju bra. Och tack gode gud så var Susanne där, och hon fick ge Lennart en omgång i uppfostring, det behöver han för han är så jävulskt flamsig!
Jag ska ringa henne nu till veckan så ska vi  bestämma när vi ska träffas så ska vi träna, och det känns inget annat än underbart kan jag säga!!
Efter många om och men så kunde dom iaf sitta tillsammans i bilen där bak, visst morrade dom lite och fjantade på men det gick rätt så bra tycker jag iaf!

Sen bar det av till Ragvaldsträsk, och jag läääängtar som en dåre tills jag och Nils får flytta i i huset. Ojojoj går inte med ord att beskriva! Ska bli så underbart alltså!

Men iaf, vi städa lite, jag lekte med Josef, vi dansa och pussas lite. Han är så söt ! Pussunge ♥ Sen käka vi middag och åkte senare tillbaka till stan. Julia skulle förbi studion, ta några återbeskök och nån ny kund.

Det var en helt ok dag om jag får säga det själv!:)

Men vad som ska hittas på idag vette sjutton, jag vill göra nåt! Men det finns noll saker att göra. Jag orkar inte tvätta idag, iaf inte nu. Jag vet jag borde men, ja. Ni vet hur det är.

Ska göra min internet runda, läsa bloggarna jag följer och sen ska jag se etter vad det finns för alternativ för dagen!

Adios!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0