UTMANAD AV MARCELA.

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
6. Utmana ett par personer  Tina, Jessica, Teesan, Jenny

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Jo samma här, vore väldigt trevligt.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jadu jag vet inte, jag har fan börjat bli livrädd, du vet blir man det nu så, kommer man att föda barn.

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
De är lugnt :)

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Hehe typ 12 :)

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Jo :)

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Det var idag och jag gav han till och med en kram:)

7. Vad vill du höra mest av allt?
Näe jag är i Ers och Marcela är hemma:)

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Jag vet inte :)

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Ja det tycker jag med :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Kul! :) Har antagit den nu!

2009-04-16 @ 22:03:53
URL: http://terinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0