TUSAN!



Klev ju upp kl 06.00 och gjorde frukost till mig och Nils, koka kaffe och kasta i mig 2 koppar på en gång, sen somna jag om mitt i The Voice! Drömde att jag hade praktik där och att jag och Josefin hade en väldigt intim vänrelation. Jakop och Nils var på nåt konstigt vis samma person och Paul fyllde år så det kom massa folk och bjöd på fika. Sen var det dags för rapattack och jag garvade som en dåre. Sen vakna jag mitt i rapattacken och såg att den var på tvn. Kändes lurigt när jag som just "var där". Haha!


Jag ska gå in till stan idag, till Nilspils just innan han får lunch. Så jag hade tänkt att få det gjort ganska snart. Typiskt att jag ska börja känna mig hungrig just nu när jag har lite brådis. Får kasta i mig en nutrilett, det är både snabbt och gott!

Skriver mera sen!
Adios!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0