STEGRÄKNARE & BESÖK HOS SANNA




Nu snart så ska jag och Lennart gå in till stan, sen ska jag och Nils stroosa runt lite. Vi ska kika lite på lite olika saker. Sen ska jag även kolla om var man kan köpa en stegräknare. För jag tror att det kan vara en bra motivation till att promenera mera! Speciellt när jag har mina tvångstankar. Det finns dock ett litt bekymmer, kan bli så att jag går som en galning bara för att jag måste ha ett jämt tal på den. Jag vet ju hur jag funkar med allt annat.
Men jag får ta det då!:) Ska se om jag hittar nån bra till ett bra pris så kan jag köpa mig den sen=)

Sen ska jag till Sannapanna, vi ska dona på i huset, hon har tagit dit lite andra möbler så vi ska ställa allt på plats!:)
Och det känns superkul, för jag saknar min kvinna lite!

Ojoj tiden rinner iväg! Måste skynda mig så jag hinner in till stan innan klockan blir för mkt!

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Marcela

Jo den har varit trevlig som bara den! : )

Jepp det blev en likadan TV som ni har fast typ 2500 billigare :D så det var ju skitvärt!

Jo men vi blev så less på ekfaner så vi shar beställt en likadan fast en svart 180 i stället :D

Jepp i morgon blir det kalas :D Tycker att du borde komma förbi nån dag i veckan på fika :)

Hälsa Sannan :)

2009-04-20 @ 11:38:02
URL: http://marcelam.blogg.se/
Postat av: Maria

Min är typ köpt på ica eller något sånt, den är några år nu.. Nej jag har den i kanten på byxfickan, den känner inte av steg om man har den i fickan..

Men det är ju som kul att faktiskt lyckas uppnå ett mål varje dag, är väldigt kul att klara :)

2009-04-20 @ 13:18:22
URL: http://mrshearts.blogg.se/
Postat av: Köp & Sälj

Hej! Kika in på min Köp & Sälj blogg om du hittar något av intresse, givetvis till bra priser :) Har du något du själv vill sälja? Då kan du också få annonsera (givetvis gratis), kika in på bloggen och se hur du gör :) (kopochsalj.blogg.se) Ha en bra kväll!

2009-04-20 @ 16:44:08
URL: http://kopochsalj.blogg.se/
Postat av: Shelley

Sv: Tack! :)

Vi bor i Jönköping, det ligger precis under Vättern, så ganska långt söderut i Sverige!

2009-04-20 @ 20:12:36
URL: http://shelleyochjoachim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0