SOL!

Vilken underbar dag, eller hur!!;) Solen skiner som aldrig förr.
Så idag blir det grillat till middag, vi ska alldeles strax fara till Ostvik och förbereda grillningen! Så underbart! Det känns lite som att vi ska inviga sommaren. Trots att det inte är sommar än, men solen försöker nog säga att det snart är så. Det vill jag gärna tro iaf!:)

Igår så tog jag ju tag i stor städningen, det är så skönt när allt är klart och det är rent och fint!:) Jag tog lite före och efter bilder på stöket, bara för att det skulle vara lite kul att se skillnaden. Lite dålig kvalla men det får man ta när man tar kort med mobilen.
















Det var det då, nu ska jag göra mig klar sen ska vi rulla mot Ostvik!:) Tjingelingan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0