SNORNÄSA



Blev ingen bättring alls under dagens gång, snarare tvärt om.
Har just badat i stekhett vatten, men kroppen värker än! Nedrans förkylning, ut ur min kropp!!:(

Det finns inget gott att trösta sig i när man är sjuk heller, för man har noll matlust, sug över huvudtget. Köpte mig lite natusgodis, nötter och sånt, (för det får man äta när man har godis uppehåll) men jag är inte sugen på det heller. Blä-

Ska slå igång en Harry Potter film, får se om man orkar hålla sig vaken hela eller om jag somnar efter 10 min. Inte pigg.

Kommentarer
Postat av: jesicca

Hörru näspetarN!

Vad gör du nu för tiden:D?

Snart är det dags för mig att packa väskan och komma hem. Vad säger du om en öl eller två en kväll då?=)

Snacka lite GBG och så:D?



Kram

2009-04-04 @ 11:38:18
URL: http://jesiccablivandeglans.blogg.se/
Postat av: Elena

sv. hehe okej :D

2009-04-04 @ 14:39:03
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0